S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.




Reklamačné podmienky

Kompletné reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou  súčasťou Obchodných podmienok, s ktorými ste súhlasili uskutočnením nákupu v internetovom obchode HiFisluchadla.sk. Naša spoločnosť je presvedčená, že vyriešenie reklamácie ku spokojnosti zákazníka je podmienené obojstrannou korektnou komunikáciou.

  • Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak zistí mechanické poškodenie prepravného obalu, kupujúci má právo tovar neprevziať. V takomto prípade nárok kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia objednávky alebo na vrátenie kúpnej ceny zostáva zachovaný, kupujúci je však povinný spísať s dopravcom záznam o poškodení prepravného obalu.
  • Ak sa kupujúci rozhodne tovar prevziať napriek poškodenému prepravnému obalu, je povinný skontrolovať stav samotného tovaru a v prípade jeho zjavného poškodenia spísať s dopravcom záznam o poškodení. Reklamáciu mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky a rozbalení. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať.
  • Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane návodu na používanie výrobku a výrobok používať v súlade s ním. Záruka platí v prípade, že je výrobok prevádzkovaný v súlade s návodom a pokynmi k nemu dodanými.
  • Záruka platí v prípade, že je výrobok prevádzkovaný v súlade s návodom a pokynmi k nemu dodanými. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie výrobku jeho používaním. Záruka sa ďalej nevzťahuje na chyby spôsobené hrubým zaobchádzaním, otvorením výrobku a neodborným zásahom, poškodením prírodnými živlami, nevhodným skladovaním, neodbornou manipuláciou a používaním nevhodných batérií. Záruka sa tiež nevzťahuje na odcudzenie výrobku.
  • Reklamácie sa uplatňujú v sídle predávajúceho. Reklamovaný tovar kupujúci zašle alebo prinesie na príslušnú adresu, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Kupujúci je pri zasielaní alebo odovzdaní tovar z dôvodu reklamácie povinný tovar zabaliť do vhodného obalu, ktorý tovar dostatočne ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu krehkého tovaru. Kupujúci pri zasielaní označí zásielku príslušnými symbolmi.
  • Dĺžka záručnej doby je upravená platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a trvá spravidla 24 mesiacov. Záručná doba môže byť aj dlhšia, o čom je zákazník informovaný na stránkach internetového obchoduje a zároveň je v takomto prípade táto informácia uvedená v záručnom liste alebo na faktúre.
  • Pokiaľ sa počas riešenia reklamácie prejaví mechanické poškodenie alebo iné poškodenie, na ktoré sa nevzťahuje záruka, spoločnosť KOLLY. s.r.o. si môže nárokovať od zákazníka úhradu za diagnostiku a/alebo prepravu zariadenia z a do servisného strediska, prípadne iné náhrady spojené s reklamáciou.

Postup reklamácie

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup.

 

Všetky reklamácie je potrebné konzultovať telefonicky s našou predajňou (02/210 210 20).

V prípade doručovania osobne, alebo kurierom/poštou je potrebné vyplniť náš REKLAMAČNÝ FORMULÁR!

Všetky reklamácie nám posielajte prosím na adresu predajne (nie fakturačnú!):

KOLLY s.r.o / Hifisluchadla.sk, Ovsištské nám.1, 851 04 Bratislava

(odporúčame nevyužívať poštového kuriera na zasielanie reklamácii)



V prípade, že máte problémy s výrobkom, u ktorého už vypršala záručná doba, kontaktujte priamo servisné strediská uvedené na našej stránke. V prípade, že ste zakúpili produkt na HiFisluchadla.sk, sme pripravený spolupracovať aj pri riešení týchto pozáručných závad.

 


Vytvorené systémom www.webareal.sk

NzA1ZjA4Y